Kabasta etiketontwerp voor de sociale kruidenier

By admin / september, 24, 2015 / 0 comments

In het Atelier digitaalBeeld werken we aan een kleine campagne voor de sociale kruidenier Kaba.
http://www.ocmw-brugge.be/financi…/44_sas-sociale-kruidenier.
Ingescande tekeningen van de Jongeren Beeldende Vorming lagen aan de basis voor een etiketontwerp voor de Kabasta-producten.
Vandaag kregen we volgend bericht : Deze morgen op team alle voorstellen eens grondig onder de loep genomen. Het werd uiteindelijk een moeilijke keuze omdat er heel wat toffe ideeën waren…
Uiteindelijk viel onze keuze op het voorstel in bijlage. Vooral omwille van het feit dat het herkenbaar wordt weergegeven, dat de boodschap dubbel geïnterpreteerd kan worden (de ganse slogan of ‘KABasta smaakt’) en dat de letter T en K in elkaar overvloeien en er dus verbinding is tussen beide…
Een winnaar dus – Lars – bij deze – Proficiat !
Wij doen nog eventjes verder met onze campagne, wordt vervolgd dus !
Programma’s : vooral Photoshop en een beetje Illustrator.

 

Leave a Reply

Post Comment